Lapkričio 24 dieną Lazdijų Motiejaus Gustaičio gimnazijoje vyko respublikinis metodinis praktinis seminaras „Specialistų bendradarbiavimas ugdomojoje veikloje siekiant mokinių mokymo (si) motyvacijos bei formuojant kūrybines ir kalbines kompetencijas“.
Seminaras skirtas švietimo pagalbos specialistams. Seminaro tikslas – bendradarbiauti, pateikti ir kartu keistis patirtimis apie mokinių mokymąsi, elgesį, pagalbos būdus, tinkančias ugdymo strategijas siekiant mokinio asmeninės pažangos, nes kiekvienas specialistas (logopedas, specialusis pedagogas, socialinis pedagogas, psichologas) turi skirtingą patirtį teikiant ir organizuojant pagalbą individualių poreikių turinčiam mokiniui. Lazdijų Motiejaus Gustaičio gimnazijos pavaduotoja ugdymui Virginija Spitrienė seminaro metu pristatė komandinės pagalbos mokiniui sistemą, pagalbos organizavimo bei teikimo būdus gimnazijoje, supažindino su edukacinėmis erdvėmis. Igliaukos Anzelmo Matučio gimnazijos logopedė Vilma Sederavičiūtė bei Marijampolės Petro Armino pagrindinės mokyklos specialioji pedagogė metodininkė Daiva Kresninkevičienė dalijosi patirtimi apie organizuojamus projektus, kurie padeda stiprinti mokinių skaitymo ir rašymo gebėjimus, pateikė rekomendacijų specialistams. Marijampolės Petro Armino pagrindinės mokyklos socialinė pedagogė ekspertė Ona Misiukevičienė pristatė projektinę veiklą “Kaip užsiauginti stiprybės medį”, kuri skatina aktyvesnį šeimos narių įsitraukimą į ugdymo procesą. Projekto metu buvo išleista knygelė „Laimės receptai“, akcentavo lektorė. Seminaro dalyviai turėjo galimybę stebėti atvirą veiklą, kurią vedė Lazdijų Motiejaus Gustaičio specialioji pedagogė metodininkė Edita Stanulienė. Organizuojamus rajoninius konkursus, parodas, kurios skatina skirtingų mokymosi gebėjimų turinčių mokinių kūrybiškumą, formuoja skaitymo ir rašymo įgūdžius, pristatė Veisiejų Sigito Gedos gimnazijos logopedė metodininkė Vilma Blažaitienė. Specialistės akcentavo, kad minėtų veiklų organizavimas ugdomojo proceso metu suteikia galimybę mokiniams mokytis ir pažinti priimtinu ir įdomiu būdu, bendrauti ir bendradarbiauti, didina mokymosi motyvaciją, skatina saviraišką.
Bendradarbiaujant ir dalijantis patirtimi apie mokinių mokymąsi, elgesį, pagalbos būdus galima greičiau surasti konkrečiam mokiniui tinkančias ugdymo strategijas, kurios padėtų skatinti mokinių mokymosi motyvaciją, kūrybines ir kalbines kompetencijas.
Specialioji pedagogė metodininkė Edita Stanulienė