2024 m. tęsiamos projekto „Pabėgėlių iš Ukrainos priėmimas ir ankstyva integracija“ (Nr. HOME/2022/AMIF/AG/EMAS/TF1/LT/0013) veiklos. Organizuotos projekto veiklos, skirtos vietos bendruomenės narių ir užsieniečių sutelktumui ir tarpusavio pasitikėjimui.
Bendradarbiaujant su nevyriausybine organizacija VšĮ „Darnaus vystymo projektai“ vykdomos prevencinio projekto „KITAIP!“ (Nr. NSA-FA-NAC-2023-0015) veiklos, kurios yra susijusios su jaunimo psichoaktyvių medžiagų prevencija ir žalos mažinimo priemonių taikymu. Viena iš projekto veiklų yra individualių psichologo konsultacijų/pokalbių suteikimas jaunuoliams. Projekto tikslinė grupė: jaunuoliai, turintys polinkį į žalingus įpročius, arba turintys riziką įgyti žalingų įpročių, turintys kitų sunkumų, elgesio problemų. Projektas finansuojamas iš Valstybinio visuomenės sveikatos stiprinimo fondo lėšų.
2024 m. Lazdijų švietimo centras įsitraukė į Lazdijų mokyklos-darželio „Kregždutė“ vykdomo projekto „Auginant pasienio grūdelius“ (LTPL00149) veiklas, teikė mokymų ir konsultacijų paslaugas mokyklos bendruomenei. Vienas iš projekto tikslų – stiprinti socialinę vaikų įtrauktį. Projektas finansuojamas ES Europos regioninės plėtros fondo lėšomis.
2024 m. kartu su socialiniu partneriu VšĮ „Domus solis“ įsitraukta į pasaulinę iniciatyvą „Think Equal“, kuri skirta socialiniam ir emociniam ugdymui ikimokyklinėse klasėse. „Think Equal“ – tai praktiška, nuosekli ir apčiuopiama mokymo programa su mokymo priemonėmis (vaikiškomis knygomis), detaliais 30 savaičių apimančiais pamokų planais ir metodikomis, pritaikytomis ugdyti 25 socialines ir emocines kompetencijas. Programa papildo nacionalinę ikimokyklinio ugdymo programą, padėdama mokytojams kokybiškai ir be papildomo pasirengimo pasiūlyti moksleiviams platų kompetencijų spektrą apimančias pamokas. Baigęs mokymus mokytojas turės galimybę naudotis „Think Equal“ medžiaga, elektroninėmis priemonėmis, gaus lektorių konsultacijas vedant programos pamokas. Ši mokymų programa yra hibridinė – apimanti kontaktinių ir nuotolinių mokymų ciklą.
2024 m. įgyvendintas projektas „Ritas Rėdos ratas“, finansuojamas pagal Lazdijų rajono savivaldybės Etninės kultūros išsaugojimo ir puoselėjimo programą. Projekto tikslas – skatinti Lazdijų rajono švietimo įstaigų bei kitų rajono gyventojų etnokultūrinį sąmoningumą ir kūrybiškumą, ugdyti gebėjimus tvariai pritaikyti tradicinę kultūrą šiuolaikiniame gyvenime. Įgyvendinant projektą buvo organizuoti mokymai, praktiniai užsiėmimai bei etnovaržytuvės tvaraus etnokultūros pritaikomumo šiandienai tema.
Įgyvendintas projektas „Jaunųjų tyrinėtojų akademija“, finansuojamas pagal Lazdijų rajono savivaldybės vaikų vasaros poilsio programą. Suorganizuotos trys stovyklos Veisiejuose. Projekto tikslas – pasiūlyti vaikams patrauklias, turiningas, aktyvias ir prasmingas veiklas vasaros poilsio metu, kurios stiprintų ir skatintų vaikų fizinį aktyvumą gamtoje. Programos metu buvo ugdomi vaikų pažintiniai, socialiniai, kūrybiniai įgūdžiai, tobulinamos bendravimo ir bendradarbiavimo kompetencijos, komandinio darbo įgūdžiai. Per įvairias veiklas buvo plėtojamos pilietiškumo kompetencijos, ugdomas sąmoningumas ir supratimas apie tvarumą.
Lazdijų švietimo centras taip pat aktyviai dalyvauja švietimo pažangos programoje „Tūkstantmečio mokyklos“ (TŪM), kurios pagrindinis tikslas – mažinti mokinių pasiekimų skirtumus ir kurti integralias, optimalias bei kokybiškas ugdymo(-si) sąlygas visose savivaldybėse. Siekdamas užtikrinti papildomą finansavimą, Centras dalyvauja programos viešųjų pirkimų konkursuose ir teikia kvalifikacijos tobulinimo paslaugas mokytojams ne tik Lazdijų rajone, bet ir kitose savivaldybėse. Organizuojamos pedagogų stažuotės, forumai, bendruomeniniai renginiai bei ilgalaikės kvalifikacijos tobulinimo programos, kurios apima lyderystės veikiant, kultūrinio ugdymo, įtraukiojo ugdymo, STEAM ugdymo ir tinklaveikos sritis.