Tyrimais nustatyta, kad vienas efektyviausių ir paprasčiausių būdų skatinti mokytojus mokytis yra pasitikėjimu paremtas bendravimas ir bendradarbiavimas su kolegomis. Šiandien Lazdijų švietimo centre baigėsi pradinių klasių mokytojams skirtas 3 dalių seminarų ciklas ,,Pradinio ugdymo turinio modeliavimas ir ugdymo proceso organizavimas pokyčių kontekste“.
Pagrindinis dėmesys skirtas mokinių mokymosi pasiekimų ir pažangos gerinimui. Mokymų metu aptarta naujausia informacija apie standartizuotus vertinimo įrankius, standartizuotų testų rezultatus, statistinių duomenų analizę ir interpretavimą. „Mokinių testavimas pats savaime neteikia pridėtinės vertės gerinant mokinių ugdymo(si) pasiekimus. Tačiau tikslingas duomenų panaudojimas neabejotinai padės tobulinti savo darbą siekiant mokinių ugdymo kokybės gerinimo“ – teigė mokymus vedusi Lazdijų rajono savivaldybės administracijos švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vyr. specialistė Asta Zablackienė.
Mokymų metu seminarų dalyvės atliko praktines ataskaitose pateiktų duomenų „skaitymo“, analizės, interpretavimo ir problemų identifikavimo pratybas, dalijosi savo praktikoje išbandytais mokymo(si) metodais ir asmenine patirtimi sprendžiant ugdymo kokybės klausimus.